Bandphotography Forum Forum Index Bandphotography Forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Reparaties
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Bandphotography Forum Forum Index -> Equipment
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elf
Member
Member

PostPosted: Wed Feb 03, 2010 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

@natascha: Ik hoop dat je hem snel terug hebt!

ik had van de zomer dat mijn camera raar deed. Ik verving lens en kwamen 3 stukjes uit zetten. Niet laten vallen. Het glaasje/spiegeltje en wat dingetjes waren los. Maar ik heb er niet aangezeten.
Ik naar Kamera-Express (GEWAPEND met Danny) geweest om te laten maken. Maar ik werd week later gebeld dat het MIJN schuld was..omdat het niet veel voorkwam. Dit kwam van Olympus af.

Toen heb ik hun opgebeld en gezegt dat ik graag specifiek wilde weten wat mijn fout was...want dat het niet veel voorkomt vond ik geen gegronde reden om aan te tonen dat het MIJN schuld was. Kreeg toen te horen dat ze geen vingerafdrukken of krasjes of wat dan ook gevonden hadden. Ze zouden me nog terug bellen om te kijken of ze wat konden regelen.

En toen kreeg ik te horen van Kamera-Express dat iemand van daar ook nog gebeld had naar Olympus omdat hij het ook maar raar vond dat de schuld bij mij lag volgens olympus terwijl ze niks konden aan tonen waardoor het mijn schuld was.

Ik ging mijn camera ophalen en toen bleek dat ik m zo weer mee mocht nemen, met de vriendelijke groeten van Olympus.

^ deze vorm van beschadeging was niet opgenomen in de garantie, waarvan ik op 1 jaar zat en 2 jaar had. Omdat volgens olympus de schade niet door hun was omdat ik m had toegebracht. In eerste instantie. Als ik dus meteen accoord was gegaan koste het mij 299 euro euro dacht ik.

Volgensmij weet je goed waar je recht op hebt, qua verzekering en zo aangezien je mij toen ook geadviseerd had (toen ik trillend en bevend belde) Veel SUCCES!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Paperdoll
Member
Member

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 1:50 am    Post subject: Reply with quote

Weet iemand toevallig hoe je kan zien hoeveel clicks je camera al gehad heeft?
Ik kan het niet zien aan de foto, want die gaat per 1000. Geloof dat mijn camera z'n beste tijd wel gehad heeft qua sluiter, die blijft regelmatig hangen.
Natascha
Bandphotography Admin
Bandphotography Admin

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

heb geen idee...
kan ook niet kijken, want heb m'n camera verdomme nog steeds niet terug!!!
nadat hij 3,5 week bij de winkel had gelegen zelf naar Bergen op Zoom gereden en die hadden de levering op uiterlijk 4 maart staan met spoed. Nog niks mee gedaan! Woensdag gebeld, vandaag gebeld, ga woensdag weer bellen en stalken tot ik m'n camera terug heb!

Back to top
geert h
Newbie
Newbie

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

De shuttercount is bij canon enkel uit te lezen wanneer er een digic III of IV in de camera zit. In de exif van jou foto's zie ik staan dat je een 400D hebt, waar nog een digic II in zit en daar kun je het dus niet van uitlezen.
Back to top
Paperdoll
Member
Member

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

Eugh, jammer weer.
Dankjewel voor de info!
Natascha
Bandphotography Admin
Bandphotography Admin

PostPosted: Thu Mar 18, 2010 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

vanmiddag m'n body opgehaald!
echt op het nippertje, zat al flink op hete kolen!
m'n lens is nog onbekend, dus dat is nog even afwachten (sigma)...

Back to top
Paperdoll
Member
Member

PostPosted: Thu Mar 18, 2010 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Fijn dat je m weer terug hebt dan! Very Happy
Post new topic   Reply to topic    Bandphotography Forum Forum Index -> Equipment All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum